Úvod » Advokátní novinky » Jak, kam a kdy podat daňové přiznání v roce 2013?

Jak, kam a kdy podat daňové přiznání v roce 2013?

Jste si jisti v postupu, jak podat daňové přiznání?

Daňové přiznání se podává na tiskopise, který získáte na kterémkoliv finančním úřadě nebo na www.mfcr.cz. Podat jej můžete osobně na věcně a místně příslušném finančním úřadě, prostřednictvím pošty nebo přes datovou schránku. Využít lze i elektronické podání (tzv. EPO), které ale musí být podepsáno elektronickým podpisem, pokud pomocí něj chcete posílat daňové přiznání přes internet. U datové schránky se elektronický podpis nevyžaduje.

Lhůta k podání daňového přiznání uplyne již 2. 4. 2013. Pouze pokud máte daňového poradce, lhůta se prodlužuje o další tři měsíce. Toto však neplatí v případě využití účetní či jiných subjektů, zde lhůta zůstává stejná, tedy 2. 4. 2013.

Plná moc musí být nejpozději 2. 4. 2013 podána prostřednictvím podatelny příslušnému finančnímu úřadu do konce úředních hodin, nestačí zaslání plné moci prostřednictvím pošty! V tom případě by Vám lhůta již marně uplynula a mohli byste být sankcionováni např. pokutou pro opožděné tvrzení daně nebo úrokem z prodlení.

V případě Vašich dotazů neváhejte kontaktovat naši advokátní kancelář.

Publikováno: 14.03.2013  |  Autor: Mgr. Ing. Dušan Kopřiva

Máte na pracovišti příliš vysoké teploty? Podívejte se, zda je to v mezích zákona.

Věděli jste ale, že problematika maximální a minimální teploty na pracovišti je upravena zákoníkem práce a nařízením vlády?

Hledáme posilu do našeho týmu

Hledáme posilu do našeho týmu - advokátního koncipienta, advokáta nebo právníka s praxí - možnost franšízingové spolupráce.

Přijmeme advokátního koncipienta (čekatele) s praxí

Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Erhard v Plzni přijme advokátního koncipienta (čekatele) s praxí